Αναρτήσεις

TIPS & TRICKS: Η προετοιμασία είναι το παν!

Εικόνα
Στο καθημερινό ή στο γιορτινό τραπέζι, η προετοιμασία είναι το Α και το Ω, για το σωστό αποτέλεσμα και την επιτυχημένη παρουσίαση!
Οι χρόνοι σας είναι πιεσμένοι, οι υποχρεώσεις πολλές και οι ώρες της ημέρας λίγες!
Ωστόσο, δεν μπορείτε να μη μαγειρέψετε, η οικογένεια δε μπορεί να μείνει νηστική!
Κι όταν έρχεται η ώρα για ένα γιορτινό ή επίσημο τραπέζι, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο!

ΦΕΤΟΥΤΣΙΝΙ ΜΕ ΚΑΠΝΙΣΤΟ ΣΟΛΟΜΟ ΚΑΙ ΣΑΛΤΣΑ ΒΟΤΚΑΣ

Εικόνα
Ένα απλό, αλλά σοφιστικέ πιάτο για το οικογενειακό ή για το επίσημο τραπέζι. 

Ζυμαρικά με καπνιστό σολομό και το υπέροχο άρωμα λεμονιού που απογειώνει τη γεύση!

Η δίαιτα των βραστών αυγών, υπόσχεται απώλεια 10 κιλών σε 2 εβδομάδες

Εικόνα
H δίαιτα των βραστών αυγών.
Πρόκειται για μια πρωτεϊνική δίαιτα - αστραπή που επιταχύνει το μεταβολισμό και την καύση του λίπους, καταστέλλοντας παράλληλα την επιθυμία για λιπαρά φαγητά (ή τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται οι συγγραφείς της ) με το τελικό αποτέλεσμα των κιλών που υπόσχεται να χάσετε να φτάνει στα 10. Κι όλα αυτά σε 2 εβδομάδες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ποια είναι η σημασία του πρωινού για τα παιδιά;

Εικόνα
Τα παιδιά που δεν καταναλώνουν πρωινό συστηματικά, πιθανόν να μη λαμβάνουν τις συνιστώμενες ποσότητες όλων των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών. Αυτό δείχνει νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό British Journal of Nutrition. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Φιλέτο γαλοπούλας με σάλτσα μουστάρδας αρωματισμένη με εστραγκόν και κάπαρη

Εικόνα
Πανεύκολη συνταγή, σπιτικό και εκλεπτισμένο συγχρόνως πιάτο (λόγω του εστραγκόν και της μουστάρδας)

Μπορεί να γίνει η σπεσιαλιτέ του ρεπερτορίου της μαγειρικής σας!

Διατροφή με πολλές πρωτεΐνες: Ποιοι πρέπει να την ακολουθούν

Εικόνα
Οι πρωτεΐνες αποτελούν το βασικό δομικό υλικό για την αποκατάσταση και την αύξηση των μυών μετά από επίπονη άσκηση.

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, μια ισορροπημένη διατροφή παρέχει επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης.
Υπάρχουν ωστόσο κάποιες κατηγορίες ανθρώπων που μπορούν να ωφεληθούν περισσότερο από τη μεγαλύτερη πρόσληψη πρωτεΐνης.

Αυτό σημαίνει το μεγαλύτερο ποσοστό των προσλαμβανομένων θερμίδων να προέρχεται από πρωτεΐνες και όχι να προσθέτει κάποιος επιπλέον πρωτεΐνη στο φαγητό του.

Κοτόπουλο γεμιστό με κατίκι, κάππαρη, βασιλικό και σάλτσα κόκκινης πιπεριάς

Εικόνα
Φτιάξτε ένα γευστικότατο πιάτο, δίνοντας άλλη διάσταση στο λευκό και ουδέτερο κρέας του κοτόπουλου!
Η κάππαρη και το κατίκι, δίνουν μια ιδιαίτερη γεύση, ενώ η σάλτσα κόκκινης πιπεριάς απογειώνει το πιάτο μας!