Αναρτήσεις

Ψαρονέφρι πρασοσέλινο

Εικόνα
Το χοιρινό πρασοσέλινο είναι ένα χειμωνιάτικο αγαπημένο παραδοσιακό φαγητό, που εδώ το κάνουμε και light, χρησιμοποιώντας το ψαρονέφρι, αντί άλλου κομματιού χοιρινού.
Δείτε τη συνταγή:

Φασολάδα, η παραδοσιακή

Εικόνα
Η φασολάδα ή φασουλάδα είναι ένα από τα δημοφιλέστερα παραδοσιακά πιάτα της ελληνικής κουζίνας. Ιδιαίτερα συνηθισμένη το χειμώνα, αν τη συνοδεύσουμε με λίγο χωριάτικο λουκάνικο, είναι ιδανικό φαγητό για τις κρύες μέρες!

Δείτε τη συνταγή:

Ψητό στήθος κοτόπουλου, με αβοκάντο και σαλάτα από λευκή κινόα με λαχανικά

Εικόνα
Η πρωτεΐνη αποτελεί ίσως και το σημαντικότερο θρεπτικό συστατικό για τον αθλητή και η συνιστώμενη πρόσληψη είναι 1,2 -1,6 g/kg, ανάλογα με το αν η άσκηση εστιάζει σε ένταση ή αντοχή.

Σας προτείνουμε εδώ, ένα κυρίως γεύμα, που θα μας χορτάσει, θα μας αδυνατίσει και θα μας δώσει όλα τα απαραίτητα για να αντέξουμε και να ωφεληθούμε από την άσκησή μας!

Πέννες με σπανάκι, σέσκουλα και φέτα

Εικόνα
Το σπανάκι είναι μια τροφή ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνες A,B,C, σε φυτικές ίνες, σε σίδηρο, μαγγάνιο, ασβέστιο, φυλλικό οξύ. 
Μπορεί τα παιδιά να μην το προτιμούν, το έχουν όμως ανάγκη και εδώ σας προτείνουμε να τους το σερβίρετε με ζυμαρικά, που είναι ένα από τα αγαπημένα τους φαγητά.  
Ένα πιάτο θρεπτικό, δυναμωτικό και με τέτοιο συνδυασμό γεύσεων, που σίγουρα θα αγαπήσουν! 

Δείτε τη συνταγή:

Σουτζουκάκια παραδοσιακά

Εικόνα
Το αγαπημένο παραδοσιακό φαγητό από τη Σμύρνη, χορταστικό και πεντανόστιμο!

Ο κιμάς είναι μια πολύ καλή και εύπεπτη πηγή πρωτεΐνης, με χαμηλά ποσοστά λίπους και χοληστερόλης και πολλές δυνατότητες μαγειρέματος. 


Εδώ, σας δίνουμε μια εξαιρετική ιδέα υγιεινής απόλαυσης, με μοσχαρίσιο κιμά και μυρωδικά, που ιδιαίτερα για τα παιδιά και τους υπερήλικες αποτελεί μια εύληπτη τροφή, η οποία με τα κατάλληλα συνοδευτικά μπορεί να υποστηρίξει τις αυξημένες διατροφικές τους ανάγκες. 


Δείτε τη συνταγή:

Βραστό μοσχαράκι με χειμωνιάτικα λαχανικά

Εικόνα
Το μοσχάρι είναι με διαφορά το πιο νόστιμο κρέας που μπορείτε να βρείτε και να μαγειρέψετε.  Είναι γεμάτο πρωτεΐνες και δίνει μια ιδιαίτερη γεύση στις σούπες σας.  Και οι σούπες είναι από τα πιο υγιεινά  φαγητά που μπορείτε να φτιάξετε για εσάς, και τα παιδιά σας.  Αυτή που σας προτείνουμε σήμερα, είναι εύκολη, νόστιμη, για κάθε εποχή και για κάθε γούστο!  Ακόμα και για το κρύωμα!  Δείτε τη συνταγή:

TIPS & TRICKS: Η συμβουλή του Σεφ (9)

Εικόνα